7:e mars

Hej!

Har precis finslipat klart mitt tal jag ska hålla imorgon på svenskan, så nu ska jag bara öva, öva, öva! Ska bli riktigt kul, känner att jag har valt rätt ämne! :)

Har inte hunnit med så mycket än idag. Tog i och för sig en stor disk från igår, men annars har jag inte lämnat sängen. Har sett på två Wallanderfilmer och ska snart kolla en till, tror jag. Har ätit både frukost och fika i sängen. Laddar batterierna inför fem dagar med svenskatal, matteprov.. och träning då :)

Igår träffade jag ju Bella för en fika. Fick med mig två tunna koftor á 49:- och en skjorta från H&M. Vårigt!
Blev lite lunch och städning när jag kom hem, sen kom H förbi och vi gick på en timmas promenad, innan vi hamnade hos mig och såg två, tre filmer? Senare under kvällen delade vi på en kebabpizza :) Den här gången fick jag bjuda! :) Man får ju turas om!

Ska nog plocka lite på mitt rum, sen ska jag öva vidare på mitt tal. Håll tummarna för mig imorgon!
Postat av: Melina

gott med kebabpizza:)

2010-03-07 @ 18:23:51
URL: http://mmelina.se
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin