Bio - Wolfman


(bild från google)

Var ju på bio igår med trevligt sällskap :) Vi såg Wolfman.
En väldigt rå, blodig film, men den var bra ändå. Bra handling, mycket spänning. Till skillnad från många filmer idag så hängde den ihop från början till slut. Ibland kan jag sitta efter en film och tänka ''hur blev det så där?'', ''varför dog inte hon?'', ''var tog han vägen?'' eller ''vad hände sen?''. Men så var det inte med den här filmen. Den får betyg 2/5, men den är helt klart sevärd! I alla fall för er som tål lite skräck, spänning, blod och en massa inälvor!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin