Dagens i-landsproblem

Jag är SÅ sugen på att bara slänga ut hela min garderobs innehåll på golvet och börja om på nytt! Jag är trött på att gå runt i vinterkläder.. Jag är trött på alla mina kläder! Jag vet att till våren, då man kan börja med andra skor, shorts, jeansjackan osv, så kommer alla toppar vara snygga igen. Men just NU har jag noll fantasi :( Jag har ju använt allt! Hur ska jag komma på en ny kombination?
Jag behöver vår, sol och grönt!
Postat av: AB PW

den där känslan är jag inte helt främmande med jag heller

2010-03-17 @ 21:51:39
URL: http://acidbanana.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin