Det är vår!

Det känns verkligen i luften att det är vår! Finns även en massa tecken! Som att det nu går att cykla till skolan utan att åka på en isgata. Snön och isen smälter. Man kan vara ute i skinnjacka och skippa vantarna. Solen skiner, så solbrillorna åker på! Det är plusgrader när man vaknar.
Jag hjärta våren!
Postat av: Barbienadja

Sv: Okej. Jag håller med dig. I längden är det skönare att ha förhållande för man känner sig trygg. Men samtidigt kan det vara skönt att vara singel med för man kan göra vad man vill och man behöver inte anpassa sig efter någon annan :)



Kram!

2010-03-26 @ 16:18:26
URL: http://nadjas.se
Postat av: Motorcykeltjejen

Japp, känns riktigt härligt med vår nu!! =)

Hur har du haft det då?

Har du påsklov nu?

Kramar

2010-03-29 @ 15:03:39
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin