Djup brottarrygg

Hemma från en sväng till Skövde. Syrran kom ju hem igår, och då visade hon mig världens snyggaste linne! Det var från Monki, med en djup brottarrygg. Perfekt till fest! Blev så sugen på ett sånt.. Så åkte till Skövde idag för att se om dom hade något liknande på typ Gina Tricot eller BikBok, så jag slipper åka till Göteborg på lördag.. Och? Jajemen, Gina Tricot räddade min dag! Ett ljusblått linne med nitar runt uringningen i fram och en djup uringad brottarrygg. Jag är kär!
Resten av min timma i Skövde gick jag mest runt. Hittade en stor fjärilsring som täcker flera fingrar på H&M, och så blev det en Cola Zero till bussresan hem.

Dagen blir bara bättre och bättre. Syrran hade bakat världens godaste tacopaj, så det blev min kvällsmat! Var superhungrig, då jag inte åt så mycket lunch i skolan, och åkte direkt till Skövde utan att äta något, och kom hem vid kvart i sju.. Så pajen satt fint! :) Ingen slår min systers tacopaj; pajdeg, köttfärs, creme fraishe, tacochips och massa ost! Och även fast ni prövar att göra den, nu när ni har alla ingredienser, så kommer den aldrig smaka som hennes! Ha!

Nu ska jag bara ta det lugnt :) Kanske läsa lite, se någon film.. Är seg, så det passar bra med helg imorgon :)
Förresten, jag ska fika med Bella på lördag! Ska bli mysigt!
Ha en bra kväll!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin