Hemma från stan med Malin

Kom hem för en stund sen. Varit några timmar med Malin på stan :) Jättemysigt! Vi kom fram till att det var ca 2 år sen vi sågs sist! Sjukt vad tiden går! Fick med mig ett par trashade leggings från rut mfl plus ett linne och en ring från H&M - men på H&M hade jag en kupong, så där blev det gratis :) Sånt gillar vi!

Nu ska jag luta mig tillbaka i en skön fåtölj och se på film :) Undrar vad jag ska se.. Ska nog se klart ett OC-avsnitt, SEN blir det film.
Pappa jobbar sent, men Krister är hemma så jag är inte ensam :)
Ikväll kommer jag sova gott!!!!
Hoppas ni har det bra! Puss så länge!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin