Pluggeliplugg

Jag hade som plan för dagen att börja med att gå ut och gå och SEN plugga.. Men jag vänder på kakan. Jag pluggar först och går ut och går sen, eller så får det bara bli poweryoga. Vi får se :)
Hann plugga en del på engelska grammatiken på hålet med Veronica, så lite säkrare känner jag mig. Ni får hålla tummarna för mig imorgon!

Nu ska jag plugga plugga.. Och om jag hinner och är ambitiös nog börjar jag på psykologiprovet vi har på tisdag, och inlämningsuppgiften/frågorna i geografi, som också ska in på tisdag. Ibland önskar jag att jag ej gått om, så hade jag haft bara några få månader kvar nu. Men å andra sidan har jag en toppenklass, så hellre ett år extra i skolan med dom än att bli arbetslös efter sommaren!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin