Svårt att sova

Usch, jag har inte sovit alls bra i natt.. Att somna var inga problem, det gick fort. Men sen vaknade jag flera gånger, men somnade snart igen. Vid halv två vaknade jag och var alldeles torr i munnen, drömde om juice, så tur att jag hade med mig ett glas vatten som stod precis bredvid sängen. Sen tog det ett tag att somna om.. Och nu är jag pigg! Försökte somna om, ställde klockan på en halvtimma för tidigt, men jag kan bara inte somna om igen.. Så jag går la upp nu och gör mina morgonrutiner.

Idag får vi helg! :D
Postat av: simone

sv: Tack, gryymt bra med mig här, fredagshumör ^^ Hur är det själv?

2010-03-05 @ 10:36:21
URL: http://fattybom.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin