1:a maj

Det blev ingen längre festnatt för mig igår. Blev förfest med Mathilda mfl hos Rikard, sen när Mathilda skulle iväg drog jag hem till Dennis och tog det lugnt resten av kvällen.
Vaknade vid halv åtta, åt frukost, satt och pratade lite med hans mamma, gosade med Mim och Molly (deras råttor) och sen såg vi på the proposal. Åh ni måste bara se den, så himla bra film! Fin, rolig mm! Helt klart sevärd!

Nu sitter jag hemma i soffan med syrran och ser på Forrest Gump. Filmen är snart slut. Har hjälpt mamma lite med tvätten.

Måste ta tag i mitt rum och plugga behöver jag också göra.. Annars har jag inga planer för kvällen :) En skön hemmakväll!

Hoppas ni har en bra helg!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin