26:e maj

Hej!

Kom ganska nyss in. Har precis ätit en snabb kvällsmat och nu är det tänkt att jag ska plugga.. Har ingen som helst lust till det, men vad har jag för val?
Va ute med Sofie, Henrik mfl och spelade volleyboll på Bäcken förut. Blev väl två timmar eller något. Härligt! Dock var det liiite kallt om fötterna, så mina fötter svullnade upp som attan när jag kom in! Men nu börjar svullnaden gå ned.. :)

Så, plugga var det ja! Ni får inte se mycket av mig den här veckan tyvärr, men nästa borde nästan allt va gjort och sen när sommarlovet kommer - då lovar jag er många uppdateringar! :D Får jag dessutom inget sommarjobb så lär jag bo vid bloggen, inget jag vill men.. Hoppas fortfarande på jobb! Sofie har pratat gott om mig på sitt jobb, så hoppas på intervju! :)

Ha en bra kväll!♥
Postat av: Patrik

Alltså jag måste verkligen ge dig credit för din top-banner! Har du gjort den själv? Ser riggigt bra ut!

2010-05-26 @ 21:59:57
URL: http://venustas.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin