31:a maj - SNART SOMMAR!

Det har varit en fartfylld helg och jag har knappt varit hemma, så därför har det blivit dåligt med bloggen.. Och era kommentarer, dom får jag ta i veckan! Nu hinner jag inte! Ska äta lite mellis, kom nyss hem från skolan, hade idrott det sista så är rätt så hungrig.. Sen ska jag ringa och se om jag får komma på intervju på Mc Donalds. Hoppas verkligen jag kan få jobb där! :)
Ska även tvätta lite, och imorgon är min stora dag! Ska bli så j-vla härligt! Kommer inte kunna sova inatt! Så imorgon hinner jag verkligen inte blogga..

Ska förresten hämta min garderob idag! yes yes! :)
You gotta love life♥
Ha en bra dag alla söta!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin