Collagefantast

Sitter och pillar med diverse collage med Picasa 3. Helt fast, tycker det är extremt roligt! :) Håller just nu på med ett som snart kommer upp på bloggen!

Ska snart göra mig i ordning för sängen. Behöver snabb-städa mitt rum om jag inte ska trampa sönder fler saker.. Råkade trampa på Twilight-fodralet förut :( Men har tejpat ihop det så gott jag kunnat, haha! Tur att det bara sprack lite i botten!

Ha en bra kväll allihopa!♥ Blir inget mer bloggande för mig idag, förutom lite collage jag tänker lägga upp :)
Postat av: AB PW

har också laddat ner picasa ;D

2010-05-03 @ 20:54:02
URL: http://acidbanana.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin