ES3 - superbra!

Hemma från estet-3ornas slutproduktion! Dom var så sjuuukt bra och roliga! Vill se dom igen, vill se teatern dom satte upp igen! Dom satte upp ''en för alla'' av Alan Ayckbourn. Sjukt duktiga var dom! Jag var allt lite avis att jag inte fick stå där med dom, det hade varit kul att vara med! Men jag ångrar inte mitt val att hoppa av estet och gå samhäll istället. Samhäll är mer min grej. Men jag erkänner att jag saknar teaterlektionerna och dans-Eva!
Kul att få träffa så många ''gamla'' esteter också!

Blev ingen fika med Filip idag, men hoppas på morgondagen! Ibland inser man inte hur mycket man saknar en person förrän mycket tid har gått
och man ses och kramar om varandra igen! Men hoppas på imorgon!

Nu ska jag ta det lugnt resten av kvällen.. Imorgon får jag plugga hårt för att få klart naturarbetet!

Ni får ha en bra kväll! Säger godnatt nu!♥

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin