Garderoben monterad

Kom nyss hem. Har monterat ihop garderoben i nya lyan med mamma :) Sen har jag även fått lite ''flyttgröt'' av mamma - tvättmedel, diskmedel, disktrasa, diskborste, toapapper, soppåsar.. tror det var allt. Tack i alla fall! Just det, en burk fruit drops också! :)

Nu ska jag käka fiskbullar, sen ska jag packa och städa och dona lite till.. Kör sängkläderna och sängtoppen i maskin just nu.. så det måste jag ta hand om snart.
Ska försöka få in lite psykologiplugg innan jag somnar ikväll (läs: inatt!!!)

Ha en bra kväll!
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin