HELT SINNES!

GUD vilka sjuka människor det finns! Alla har ju rätt att leva sina liv, och alla är lika mycket värda.. Bla bla bla säger jag om det just nu! Såna här sjuka människor tycker jag inte är lika mycket värda som vanliga fredliga människor som inte skjuter sina barn med hagelbössa!!!! Såklart att han behövde hjälp.. Hans beteende var ju sjukt. Men jag har svårt att se honom och andra som honom som lika mycket värda.. I alla fall när sånt här händer!
Han tog sitt liv efter att han dödat sina två barn.

Klicka på bilden för att komma till artikeln
Postat av: Sooz Photography

Verkligen hemskt det som hände. Visst låter det fint att säga att alla är lika mycket värda, men i verkligheten funkar det ju inte riktigt så :|

2010-05-10 @ 12:13:04
URL: http://chiliad.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin