Mina tjejer är partypinglor♥

Är hemma och vänder. Sitter och väntar på Sofie. Det var inte planerat att det skulle bli utgång idag, men det blir det, så snart mina vänner! men först ska Sofie pallra sig hit :)
Kvällen har varit toppen so far! Har varit fest för petra och Penny som fyllde 18 i torsdags! Sjukt bra fest/förfest! Ses ute sen tjejer!♥

Nu ska jag tagga med bra partymusik :) Några tips?
Puss på er! Uppdaterar imorgon (eller kanske inatt?!) och då lär jag inte må så vidare.. Men blir det en fortsatt bra kväll så är det helt klart värt det!
Postat av: Evelina

Kul med party :D

2010-05-30 @ 18:48:52
URL: http://evvvelina.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin