Promenad i barndomsstaden

Har precis varit ute och gått en runda i barndomsstaden med Bella! Gick förbi en familj vi umgicks med mycket när vi bodde här när jag var mindre, och dom satt ute så gick in och hejade och blev kvar i 20-30 min. Jättetrevligt!

Nu säger Bella att det är käk, så ska ner och äta. Uppdaterar en kortis senare :)
Bilder får ni i veckan! Smart som jag är tog jag ej med sladden till mobilen..
Postat av: Marcus Å

Känns bra att du håller tummarna för oss. Har du haft en bra lördag nu när det varit sol och allt? Eller har ni haft det?



Ta hand om dig! :)

2010-05-15 @ 20:12:47
URL: http://slipsens.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin