Sommarjobb?!

Skolan är slut för dagen. Hade en schemabrytare då vi fick gå hela klassen och prata med kuratorerna på skolan och så gjorde dom diverse övningar med oss, bland annat avslappningsövningar och så fick vi på slutet göra taktil massage på varandra. Riktigt skönt!
Sitter just nu hemma, ska snart stoppa något i magen.. Väntar på att Sofie ska bli klar hos frissan, sen ska vi ta en långpromenad, och jag ska även söka ett sista sommarjobb! Har ju inte fått höra något än från de ställen där jag sökt, så jag ger mig inte utan är ute i sista stund! Håll tummarna för mig!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin