Volleyboll i sommarn

Hej!

Kom precis in. Har hunnit plugga lite, så idrottsinlämningen är klar. Kanske finslipar lite imorgon, men den är i stort sett klar! :)

Har varit ute i två timmar och spelat volleyboll med Edi, Basse, Henrik mfl. Mina kära Mathilda var också med, som åskådare! Sjuk stackarn!♥ Det var hur kul som helst och hela 20 grader ute trots att klockan passerade åtta! Galet! Detta är sommar! Åh livet är underbart ibland!

Nu ska jag bege mig till Anton och se klart filmen vi började kolla på igår. Jag somnade efter bara 25 min eller något.. Haha!

Imorgon är det eng. nationella speaking för mig och Veronica på morgonen! Håll tummarna!
Postat av: maria

hoppas det gick bra på din nationella idag! :D

2010-05-20 @ 19:35:49
URL: http://mariadaos.blogg.se/
Postat av: Motorcykeltjejen

Skönt väder det har varit ett par dagar nu!

Skolavslutningen närmar sig! Ska det bli skönt??

Men du tog inte studenten eller?

Kramar

2010-05-20 @ 21:03:48
URL: http://nakenhunden.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin