Vårens

Sökte på google.se på Mode. Klickade mig runt lite och hittade vårens nio viktigaste.
Tänkte, jag kan ju nämna det här, så sprider jag vårtrenderna vidare ...

Det är mycket accesoarer. Men det är det ju alltid. Bara i olika form, färg och storlek.

Vårens nio viktigaste

1 Sjalen!
2 Skor, såklart. De ska synas! Klackar, extra mycket färg!
3 Väskor! Men sattsa inte på svart, det ska vara färg här med!
4 Halsbanden ska vara stora! Sattsa på färg och form.
5 Broscher är helt rätt.
6 Armband med budskap.
7 Färgglada skosnören!
8 Läderskärp. Det är nånting jag måste införskaffa.
9 Stora ringar på fingrarna.

image10

(Byxorna finns på JC och kostar 499:-)

Det är väldigt mycket färg. Det är det väl varje vår? Jag undrar hur nästa års mode kommer bli.
Nu är vida ben på byxorna inne!
Jag kommer ihåg vad jag sa för ett år sen ungefär, när det började lite smått bli mode med hög midja. Aldrig i livet, jag skrek det. Men kan ni gissa vad som befinner sig i min garderob nu? Två par höga midjebyxor.
Vem vet, innan året är slut kanske jag har ett par byxor med vida ben? Jag kan inte tänka mig det nu, men man dras med i modesvängarna, man blir mer påverkad än vad man tror.

Over and out.
Lovisa
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin