Nu biter jag i en ny

Idag har jag äntligen läst ut Rosario är död och nu ger jag mig på nästa bok! Jag har en riktigt stor sommarlovs-läsa-bok-hög, och överst ligger Harry Potter och halvblodsprinsen - på engelska!
Jag är helt galen i Harry Potter. Eller, inte helt kanske.. Men jag har sett alla filmerna säkert 20 gånger var - minst! Pappa läste de tre första böckerna för mig och den fjärde läste jag själv när vi var i Tunisien sommaren 2005. Femman har jag inte läst, men jag har sett filmen så den har inte så hög prioritet just nu. Jag har fått låna sexan och sjuan av pappa på engelska, så dom ska jag sluka i sommar!

Postat av: Diddi

Rosario är död är en fruktansvärd men bra bok.

Rekomenderar alla MajGull Axelssons böcker,en av Sveriges bästa författare.

Sen är jag också helt frälst av Harry Potter =)

Femte filmen är bättre än boken och jag tyckte sjätte boken var bäst av alla.

Längtar tills den kommer som film!

XX

2008-06-15 @ 20:56:48
URL: http://kakbrak.blogg.se/
Postat av: camilla

väldigt söt blogg, faller mej verkligen in!

hoppas du haft en bra kväll, kolla in blogg vettja!

[ska snart fixa den]

2008-06-16 @ 00:57:47
URL: http://camillajarstig.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag är också helt galen i Harry Potter. Jag ÄLSKAR böckerna! Filmerna tycker jag inte om lika mycket, men det är en så himla rolig värld...

2008-06-16 @ 15:23:43
URL: http://minute.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin