Skoredovisning

Kom ganska nyss hem från skolan. Sitter just nu med en skål med fil och russin! Det finns inget så gott som just fil och russin!

Idag på teaterhantverket så redovisade vi våra skor vi hade gjort om. Det var riktigt intressant när alla förklarade hur de hade tänkt om den design de hade gett skon.
Jag passade på att ta med mitt kollage hem som jag gjorde förra veckan på teaterhantverket. Ni som har frågat efter kollaget jag nämnde - här kommer en bild!


Jag blev rätt nöjd med det!

På engelskan såg vi ännu en snutt av Fracture. Den är rätt förvirrande ibland, tycker jag, men den är bra! Lagom spännande just nu för att vara en Thriller.

Jag träffade Öystein i matsalen så jag frågade hur mitt Excelprov hade gått, och jag hade fått MVG! Alltså får jag MVG i hela datakunskapskursen. Det gjorde min dag! :)

Nu ska jag sätta mig i solen med Ett oskrivet blad. Åh, den är så bra!

Vad har ni för er i värmen?


Postat av: Diana

coolt collage :P

2008-06-04 @ 21:15:10
URL: http://daja.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin