Sytt och sett

Hej!

Emil gick hem för en bra stund sen, men jag har inte kommit i säng än.. Vi såg på filmen Två ägg i högklackat. Det är verkligen min humor, och han skrattade allt lite han med! :) Efter filmen låg vi och myste och pratade.. Kan det bli bättre?

När jag kom hem från stan idag blev det datorn en sväng, sen sydde jag en del av en dräkt till Gabrielle som även jag ska ha på lägret nästa vecka. Jag säger inte vad vi ska vara, men vi kommer lätt ha dom snyggaste dräkterna! :)

Nu ska jag göra mig i ordning och hoppa i säng.
Ha en bra natt/morgon! Vi hörs om några timmar..

Postat av: sofie

glad midsommar:) ha en toppen dag!

2008-06-20 @ 13:26:50
URL: http://thenoteboook.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin