Är ni rädda att stå för det ni tycker?

Jag la upp en fråga i ett tidigare inlägg idag, och jag skrev nåt i stil med att ''en vegetarian kan äta fisk och fortfarande kalla sig vegetarian - eller vad tycker ni?''. Jag frågade efter era åsikter och alla har rätt att tycka och viktigast av allt - alla tycker olika! Men var inte rädda att stå för det ni tycker och tänker! Jag tänker iallafall inte döma er eller tycka illa om er för att ni inte har samma åsikt som jag. Det går ju bara inte!
Jag fick några kommentarer från anonyma personer som inte ens skrev nån länk, och då kan jag ju inte svara eller disskutera med personen varför den tycker si eller så. Ni kanske ville få ur er eran åsikt, men stå för det ni tycker! Jag blir iallafall lite besviken när jag får en kommentar av en person som inte står för sitt ord, jag står ju för mitt?
Det tåls att tänka på.

Sånna kommentarer tänker jag inte godkänna, för det är ju ingen mening med det! Och så tycker jag!

Nu är det mat! :)

Postat av: Rebecca (:

okej :D men inte riktigt ett år yngre, mer några månader ^^, haha ;) inte så ofta nu, blir mer när det är högtider och lov (: sjdå?



jag kan inget om vegetarian frågan så ska inte ge mig in i den, men jag älskar fisk :D haha (A)

2008-05-05 @ 18:08:50
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: DARIJA

Jahaa okeej :D jag kommer från Norrköping ;) hehe. har det varit lika soligt idag ;P?! kraam

2008-05-05 @ 18:15:45
URL: http://dari.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin