Chai te

Kom hem för typ en timme sen.
Mathilda kom hem till mig förut när jag satt och åt, sen när jag var klar så tog vi en promenad hem till henne och där blev det gott chai te och bullar! Mysigt! Sen förflyttade vi oss till hennes rum och där satt vi och pratade så mycket och så länge att jag till och med fick ont i käken! Haha, men det var det värt! :) Tack för en superbra dag!

Nu sitter jag och lägger in lite bilder. Funderar på vad jag är sugen på till kvällsmat.
Såg nyss på ett simpsonsavsnitt, mest för att fördriva tiden. Vi har två datorer hemma, en stationär som bor i mitt rum och en laptop, men internet krånglar allt för ofta på laptopen, så när jag kom hem från Mathilda var datorn ockuperad och jag fick snällt vänta! Men det var ju inte jordens undergång direkt, för jag lever fortfarande!

Lite bilder jag tog idag!

image89
Min kära Mathilda.

image90
Mathildas fötter.


Postat av: mathilda

skitiga fötter måste jag säga ;) tack för dagen ;) <3

2008-05-03 @ 08:54:13
URL: http://gronkvist.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin