Dålig uppdatering, jag vet

Hej!

Förlåt för en dålig uppdatering idag, men dagen har verkligen gått i ett och jag har bara inte hunnit sitta här.
Det var skola till tjugo över tre. Vi hade bland annat teater och två timmar dans! Gick även igenom det sista inför provet i ekologi imorgon.
Efter skolan åkte jag förbi Pressbyrån och hämtade ut en gratis Malaco Truly, sen vidare till Mathilda! Vi la oss ute på hennes tomt, solade, åt bullar, lyssnade på musik, klunkade både vatten och dricka och bara hade det skönt i solen! En del prat hann vi ju med också, såklart. Tack för en trevlig eftermiddag! :)









Åkte från Mathilda strax efter fem, så var hemma innan halv och då gjorde mamma varma mackor, vi såg på nyheterna och sen har jag pluggat till provet imorgon. Det känns rätt bra, så jag tror inte jag behöver kolla mer på det idag. Kollar en snabbis imorgon innan provet!
Har även hunnit ta en dusch och skölja av mig all stress och alla tankar. Jag skrev ett inlägg för någon dag sen om att man inte ska betygshetsa osv, och det gör jag inte, men när man vet att om man gör ett MVG på provet så kan man få MVG i kursen, då blir det ju lite extra press på en! Men jag tror på mig själv och jag hoppas verkligen att jag klarar det. Ni får hålla tummarna för mig imorgon! :)

Vad ska ni göra resten av kvällen? Själv ska jag snart hoppa ner i sängen och läsa en bit i mina två böcker - Skymningsbarn och Ett oskrivet blad. Någon som har läst dom böckerna?


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin