Det är bara jag tills jag är 25

Fick mig nåt att tänka lite på igår när vi åkte bilen till Skara. Annika berättade för oss att hjärnan är inte fullt utvecklad förrän man är 25 år, och bland det sista som växer till är empati. Det är mest jag mår, jag känner, jag tycker, tills man är 25 då. Det kan vara nåt att tänka på.
Jag tycker att jag kan känna med folk och förstå folk bra redan nu, tänk då hur bra jag kommer förstå folk när jag är 25 år! Jag kanske inte ska släppa drömmen om att gå på Stora Sköndal ändå. Men det ska jag inte bestämma nu. Jag ska göra tre bra år på gymnasiet och sen ska jag hålla alla tankar och vägar öppna!

Nu ska jag snart åka till skolan, försöka klara av så mycket som möjligt i datorkunskapen idag så vi kanske kan ha prov imorgon? Önska mig lycka till!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin