Det höll jag på att glömma

Jag måste ju bara nämna lite om Talang igår! Jag skrev ju om den utländska kvinnan som fick alla tre gröna och som alla stod upp för och applåderade osv! Men hon var inte den enda som fångade min uppmärksamhet, utan även tre killar som framförde en låt de gjort, och hjälp vad bra de var! De fick också alla tre gröna! Man kunde trott att de redan var artister! :)
Nu kanske ni tycker att jag överdriver lite, men det är iallafall så jag känner och tycker. Ni får gärna säga vad ni tycker om ni har andra åsikter! (Alla kan ju inte tycka som jag gör!)

Testade den nya hårinpackningen förut när jag badade, den funkade mycket bra!
Nu ska jag inta sängen! :) Godnatt!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin