En midsommarnattsdröm

Nu sitter jag och Jessica i en datorsal, men Öystein är inte i skolan! Övningen jag tänkte försöka mig på behöver jag hjälp med, så den får vänta.. Och så tänkte jag ju fråga om det gick bra att jag gjorde provet imogron, men det blir svårt att fråga när han inte är här. Typiskt.

Efter lunch idag ska bland annat vår klass iväg till teatern och se på treornas slutproduktion. Det ser jag verkligen fram emot! Såg lite bilder igår på Filips bilddagbok, mest från när dom testsminkade sig, men det var spännande, som en förhandsvisning! Haha!

Nu tror jag vi struntar i datorkunskapen, Öystein är ju ändå inte här. Nu tar vi rast!
Postat av: Jossan

Nejdå, det är lugnt ^^ Tack ändå :) <3

2008-05-05 @ 08:39:12
URL: http://mizzyj.blogg.se/
Postat av: Sanna

hehe okej, joo men nu är det så bra att man kan shoppa jätte snygg billiga kläder för tjejer. titta bara på h&m jättte fina kläder till ett rimligt pris.



jag pluggar tll undersköterska och jobbar extra på två äldreboende, och i sommar ska jag jobba på Akuten

2008-05-05 @ 09:03:33
URL: http://sannasanna.logg.se
Postat av: Rebecca (:

hehe okej (: Kläderna var ju typ samma som för mig då, fats ni måste ha svart och jag måste ha gina ^^,



Jadå, det är skojj (: Eller när det inte är rea, för då är det kaos ;p Men annars så är det kul (: Ja jag gör nästan allt som dom som jobbar där gör, fast jag är inte på lagret och plockar så mycket är ute i affären och städar, hjälper till i provrum och står lite i kassan också ;d Ja är 17, fyller 18 i december (: hur gammal är du? (:

2008-05-05 @ 15:28:25
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin