Från rosa till brunt

Tog ett bad förut och skrubbade mig lite, det behövdes. Jag slappnar av som bäst i ett badkar fullt med varmt vatten, helst med skum!

Har precis målat om naglarna. Tog bort det rosa och målade brunt istället. Zanzibar från Mavala - en av mina favoritfärger! Jag klippte och filade även ner naglarna, jag bara kände för kort och brunt! :)

Jag har alltså som mål nu att läsa ut engelskaboken innan tisdag, och det tror jag inte jag klarar, men jag ska försöka i alla fall och det betyder att nu ska jag läsa 10-15 sidor innan jag somnar! Bäst att jag sätter igång, för jag är snart dödens!

Godnatt!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin