Fullt ös medvetslös

Nej, jag tänker verkligen inte bli medvetslös, men idag känns det som det mesta i eftermiddag kommer gå i ett, speciellt när man bara har två nummer och de ligger precis efter varandra, det kunde ju inte bli bättre? Haha, men det kommer nog gå bra, bara jag som är nervös!
Jag ska försöka att inte tänka för mycket nu innan jag drar ner, jag ska bara ta det lugnt. Jag har inte fjärilar i magen, jag har stora feta krokodiler som biter sönder min magsäck! Andas, Lovisa, det kommer jag få säga till mig ett flertal gånger idag, men jag ska försöka slappna av och göra det bästa jag kan! Mer kan jag inte göra.

Har precis ätit upp min frukost. Det blev grova mackor med cremé bonjour och ägg, juice, yoghurt och kaffe! Men kaffet har jag fortfarande kvar. Jag ska snart duscha, men först ska jag ut i köket och se om mamma har handlat något bra att ta med till teatern! :) Det ska ju bli kul också! :)

Nu kommer det vara tyst från mig ett tag här, men jag lovar att jag ska uppdatera med bilder och hur det har gått för mig och alla andra ikväll! :)

Vad ska ni göra idag?

Postat av: Anonym

God morgon!

Ja faktiskt så älskar jag skolan just nu!

Jag har bäta läraren i världen och har de bästa kompisarna man kan ha och slutar bra tider.

Jag har mycket läxor de e de tråkiga:(

3 per dag! Fast de e ganska enkla o man får göra de på rasten i skolan om man inte hinner hemma.

Hur e de med din skola då?

2008-05-10 @ 09:34:56
Postat av: Åsa

Svar: Oj, adressen blev nog inte med ;D

2008-05-10 @ 10:13:42
URL: http://mrscash.blogg.se/
Postat av: mathilda

jag ska vara med lina och sen ska vi fira julia :D sj då ?:P

2008-05-10 @ 11:28:30
URL: http://gronkvist.blogg.se/
Postat av: Amelie

Jag jobbar som croupier på tre krogar i Nyköping. Har också varit utlånad till Norrköping samt arbetat på en båt som texas hold 'em dealer. Det är ett super roligt jobb, men nu i sommar ska jag jobba heltid på en stor industri och då kommer det inte bli så mycket krogen för mig.



Hoppas det går bra ikväll!

2008-05-10 @ 11:49:41
URL: http://amelieandersson.blogg.se/
Postat av: Anton

Åh, härligt! :D

Det är 30 grader i solen här i Docksta, så jag passar på att bättra på solbrännan lite, so to speak. Ikväll ska jag bort på middag, och umgås med Jessica. SJälv?

2008-05-10 @ 12:15:58
URL: http://mydearconfession.blogg.se/
Postat av: Amelie

Du vet kortspelet Black Jack eller 21 som det också heter. Jag jobbar somn dealer för det. Det är super kul.

Jo, det ska faktiskt bli roligt att jobba på industri. Det är ett jätte stort ställe osm tar in 400 sommarjobbare. Hat tagit krankort så jag får nog köra det. Ska bli spännande.



Kram

2008-05-10 @ 12:18:31
URL: http://amelieandersson.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin