Idag känner jag mig som en tolva

Idag är jag riktigt nöjd med mig själv! Vissa dagar känner jag bara för att gräva ner mig, men så känner nog alla till och från. Och vissa dagar är man inte 100% nöjd med kläderna, med hur man ser ut, hur håret blev osv. Men idag är en riktig toppendag och jag är snygg, snygg, snygg! Det gäller att ta vara på stunderna när man verkligen känner så! :)

Just nu sitter jag och äter lite godis, det som är kvar från det jag köpte igår.
Åt nyss lunch. Det blev omelett, tomat, lök och keso! Det blev riktigt mums!



Nu ska jag se om det är något bra på tv:n, jag känner för att slappa en stund, sen ska jag sätta igång med storstädet!

Postat av: Pernilla

Hej! äter du oxå rå lök så där.. det vattnas i munnen när jag ser den där tallriken!

2008-05-09 @ 17:40:50
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin