Iförd en kimono

Idag vaknade jag vid sex av alarmet. När mamma såg mig uppe frågade hon varför jag var uppe, för jag brukar inte gå upp förrän halv sju, men jag bara ryckte på axlarna. Hade jag sagt att jag ville ha god tid på mig att svara lite på bloggen så hade hon väl sagt nåt i stil med att jag håller på att bli beroende eller så hade hon ryckt på axlarna själv! Mja, det är svårt att säga eftersom jag inte är min mamma.

Jag ska väl snart göra mig i ordning, men håret orkar jag inte göra nånting med så det får väl vi en boll av nåt slag. Jag känner att jag behöver kaffe! Men kläder först, och smink! Jag känner att jag inte orkar nånting idag, inte göra i ordning håret, inte sminka mig. Visst, det är väl ingen som tvingar mig, förutom normerna då kanske. Men när det går över 1000 ungdomar på min skola så vill man ju se någorlunda fräsh ut! Nog om det, nu ska jag välja kläder!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin