Inte alltid glasklart

Sitter och tittar på Glasklart på ettan med mamma och Jorunn. Min favorit ikväll åkte precis ut - Gun! Hon var så himla rolig! Hon ville verkligen inte ha kategorien Arn, och Ola skojade till det och var rolig han med - man kan säga Arn på flera olika sätt á la Ola Lindholm!

Till kvällsmat blev det god sallad med caesardressing och potatisklyftor, och till efterrätt mammas bullar.




Nu ska jag tillbaka till tv:n och mys i soffan! Jag ska nog ringa Matilda en stund också. Vi pratade ju om att hitta på något imorgon, men det är ingenting bestämt än.. Hoppas det går - det var ett tag sen nu! :)

Ha en fortsatt bra kväll!


Postat av: Frida

I know. Den är helt otroligt söt.



Bullar är gott det, haha ;P

2008-05-17 @ 21:15:28
URL: http://atfrida.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Svar: Okej, ja men det är ju hennes fel ifall hon inte har fått tillbaka det ja! Hon kan ju inte ignorera dig och tro att du ska ta alla initsiativ!

Btw, jag har varit med i glasklart ^^ haha

2008-05-17 @ 22:01:49
URL: http://lilyanlinnea.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin