Kosta vad det kosta vill

Detta verkar vara en trend bland bloggar, så jag simmar med strömmen och gör som alla andra!


Var jag tolv år, gick i femman och lekte hela dagarna!


Var jag fjorton, omogen och osäker på vem jag egentligen var.


Höll jag på att spara ut mina ögonbryn och jag lät även håret växa ut, för jag ville ha tillbaka min vanliga färg! (Jag var så mörk i håret då att jag nästan var svart, men bara nästan.)


Bytte jag tillbaka till den första linjen jag gick, det blev för mycket med att åka två timmars buss varje dag och inte kunna göra vad man vill direkt efter skolan!


Var jag med på två föreställningar och åt tacos med Lina och familjen! :)


Är det nationellt prov i MaA, del 2. (Önska mig lycka till!)


Har jag nästan gått ut tvåan, jag har klarat av alla kurser vi får i tvåan och jag har ett sommarjobb!

Har precis ätit lite kvällsfika. Blev två crisps med pålägg och te!
Nu ska jag snart hoppa i säng, jag måste ladda inför imorgon. Då är det nationellt prov igen och jag måste vara taggad till max, för jag ska ha ett VG - kosta vad det kosta vill!


Postat av: Louize

LYCKA TILL !!! :)

2008-05-12 @ 21:15:12
URL: http://louizeleijon.blogg.se/
Postat av: Rebecca (:

jodå nyttig är det nog vi tränar ju "bara" 2 timmar varje dag ^^, haha, en 2 ggr ska vi träna själva antingen springa, gå, cykla eller inlines (: Sen är det kul och det är på kvällen fast om vi har jobb så får det gå före och om vi är helt slut och behöver vila en träning har dom förstående för det (:

Idag har jag inte gjort speciellt mycket, skolan sen köpt en parfym och sen hem ^^, sjdå? (:

Nja inte såå mycket, bara ett prov och ett nationellt i engelska ... haha ;) har ni mycket?

2008-05-12 @ 21:23:52
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: Natalie

:) jag shoppar fikar går ut med hunden & går ut på krogen typ :) imorn skall jag till mensa sverige & göra intagningstest.. dudå?? kram!

2008-05-12 @ 21:44:26
URL: http://capnsugar.blogg.se/
Postat av: Anton

Hinner gör jag ju inte. Det är därför jag blir tvungen att TA mig tid. Men samtidigt vill jag ju göra det mesta av tiden jag har kvar nu liksom, för det kommer att vara fruktansvärt att skiljas från alla. Så jag umgås med kompisar så ofta jag hinner o.s.v (:



Ja, men måttligt är ett sådant svårdefinerat ord.

Men så kan man ju inte heller säga - det beror ju helt på vilken linje man vill komma in på! (:

2008-05-12 @ 22:03:26
URL: http://mydearconfession.blogg.se/
Postat av: cicci

Nej precis, det är rätt skönt att slippa tänka på träningen för en gångs skull! Behöver ta det lugnt ibland, du också =)



Jo, jag brukar ju gå upp tidigt när det är skola.. Annars har jag mina fåglar som väcker mig vid 5 på morgonen, fast jag somnar alltid om xD hahaha

2008-05-12 @ 22:16:17
URL: http://utte.blogg.se/
Postat av: marie

Har inte svarat då jag var på kryssning i ett dygn. Imorgon tror jag att jag ska åka in till kungsan och dricka en dyr milkshake med smak av american cockies

2008-05-12 @ 22:21:39
URL: http://unibrittan.blogg.se/
Postat av: hanna

Jag har bakat banansockerkaka och massa havrekakor...Nu ska jag bara komma på vem som ska få allt bakverk. Älskar att baka men inte så förtjust i att äta de...:S

2008-05-12 @ 23:14:14
URL: http://tjolanta.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin