Jag saknar..

Godmorgon!
Eftersom det har varit segt med kommenterer det senaste dygnet så har jag ingenting för mig den här morgonen, så jag började kolla igenom lite bilder från i somras, från mitt konfirmationsläger med mera. Jag längtar så himla mycket efter sommaren nu! Visst, det är rätt skapligt varmt ute vissa dagar, men att få vara ledig, inte ha nån skolan, sommarjobba, bada, sola - hela paketet!
Tänkte lägga ut lite läskande bilder från i fjol och hoppas att sommaren kommer fortare då!



Idag har vi en vanlig skoldag, förutom att idrotten går bort. Den är frivillig så jag funderar på om jag ska ta mig en joggingrunda då eller inte, vi får se! Tar med kläder för säkerhetsskull!

Nu ska jag göra mig i ordning! Det blir ett kokt ägg, kaffe, keso och knäckebröd till frukost sen! Mm! :)

När brukar ni gå upp på morgnarna?

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin