Känner mig som en ouppblåst ballong

Dagen började med att göra nationellt i maA - det gick lagom bra, kunde gått bättre. Men jag får vara glad för det betyg jag får! Det finns värre saker än ett G!
Jag satt med matten i en timme, vi hade tid i två, sen gick jag till dansen med Therese och Sandra. Efter ett tag kom Jessica och Julie, men det var bara jag, Sandra och Julie som var med på själva lektionen. Vi gick en del på diagonalen, hjulade och stretchade!
Maten var verkligen tvi idag! Det var hamburgare för alla köttätare och jag (som är vegetarian) fick en burgare som bestod till mesta del av majs, och den var alldeles geggig! Fy, fick knappt ner den, åt en halv. Och grönsaker och bröd till det, men det mättade inte min mage - och den lilla energin jag fick av maten skulle jag ha till att springa 6,5 km! Hjälp! Gissa om jag var trött efter vårjoggen?
Vi hann med en lektion efter maten, innan vårjoggen - engelska. Jag och Therese hade den muntliga delen ihop. Jo, men det gick nog rätt bra, det kändes bra i alla fall!

Vårjoggen då. Jag sprang ihop med Evelina, inte någonting jag hade planerat, men vi peppade varandra väldigt bra, jag henne i början och hon mig i slutet! Stort tack! Jag är lagom nöjd med min insatts, man kan alltid vara bättre. Men jag försöker se på det från ett annat håll - de som kom i mål efter mig var fler i antal än de som kom före mig! Då känns det bra! :)

Efter vårjoggen slutade vi, så jag satt med Evelina, Malin och några till och pratade lite, sen bytte jag om och åkte ner en sväng på stan. Hade jag åkt hem innan stan, då hade jag inte orkat! Mina ben är gelé just nu och mitt huvud är tungt.
Väl nere på stan beställde jag ett av danskorten, det större, och sen gick jag in på gamla och köpte en juice! Sen gick jag runt, bland annat in på JC där jag hittade två söta toppar till bra priser. Det blev även en klänning och ett långt linne på Vero Moda, och en present till pappa hittade jag också! :)



Nu ska jag koka mig lite te, sätta mig med engelskaboken och bara vara! Det blir nog ett skumbad senare. Kroppen har knappt hunnit återhämta sig sen allt i helgen, och så var jag ju ute och sprang igår och så vårjoggen idag - och ett danspass på det! Inte konstigt att jag är seg..


Vad har ni för er idag?


Postat av: Louize

haha, det är ju roligt att prova ut kläder osv. men jag får sån himla beslutsångest, skönt o höra att det ä rfler än jag ;D haha



Idag har jag varit hos tandläkaren :) var inte i skolan så länge, jätte skönt ! sen var jag på brödboden o fikade o åt sallad, gud vad goda dom är där !! :D sen shoppade jag lite :) själv då ? nåt skojj ?

Nej, det är vi inte. Vi gjorde slut ett antal gånger. sen träffade jag en ny osv osv.. men saknar honom sjukt mkt ! :/

ja jusste, har du träffat någon ny då ? :)

2008-05-13 @ 18:16:39
URL: http://louizeleijon.blogg.se/
Postat av: andrea

just nu sitter jag ute i solen och gör en annan konstig grej.. jag filmar min lillebrossa och hans kompis när dom gör jackass-grejer, haha faktiskt roligt! :D

kolla gärna in mitt nya bildextra på bloggen och lämna gärna ett spår :)!

2008-05-13 @ 18:23:04
URL: http://andreaclausen.blogg.se/
Postat av: amanda

hur gick vårjoggen? <3

2008-05-13 @ 19:02:22
URL: http://amandusss.blogg.se/
Postat av: Therese

Galet söt klänning :)

2008-05-13 @ 19:13:27
URL: http://tthres.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin