Man får göra det bästa av situationen

Nästa gång ska jag tänka efter en extra gång, men idag gick jag på impuls.
Från början hade jag och Matilda planerat en tripp till Göteborg, sen planerade vi om och Skövde var målet, men vi kom inte ens utanför stan. Jaja, det var trevligt iallafall! Men jag var fortfarande sugen på att åka till Skövde, så jag ringde runt lite, men antingen var alla redan uppbokade eller så hann de inte. Jag gick och beklagade mig lite för mamma som sa att jag kunde ju alltid fråga Tove, så det gjorde jag och efter 25 minuter så var vi påväg till Skövde! Härligt! Mamma frågade om Skövde var öppet och jag sa ''jo, de har öppet till 19'', men jag hade fel. Fyra stänger stan på helgdagar och vi var där 12 minuter över, så vi såg H&M stänga precis när vi kom! Surt! Men vi gjorde det bästa av situationen och satte oss på Mc Donald's med milkshake och burgare för Toves del. Vi hann även en sväng in på Konsum där jag köpte en MySmoothie, hallon!
Vid halv sju var vi hemma och då var mamma klar med maten! Varma mackor - alltid gott!



Var nyss och pantade med Tove och köpte godis till mamma! Passade då på att kolla om de hade hårinpackning, och det slutade med att jag köpte en från Fructis sortiment. Den ska prövas imorgon bitti!

Nu ska jag koka te och bara njuta av ännu en lugn kväll hemma! :)

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin