Nu har jag varit lat igen

Mamma fick hem lite reklam från Ellos som hon gav till mig, så jag blev ju såklart nyfiken, öppnade posten och där stod det att mamma hade fått en rabattkod som gav henne rabatt på en del varor på Ellos hemsida, så jag gick in och kikade runt lite.. Som alltid när man kollar på klädsidor på internet så blir man ju sugen, och jag hittade lite smått och gott, för jag tänkte att det blir ju billigare för mig med mammas kod. Men där åkte jag på en snyting, för den koden var avsedd för endast mamma, så jag kunde inte använda den! Men jag ödslade ingen tid på att hänga läpp, jag hade ju ändå fått väldigt bra priser på det jag hade hittat.. Och Tove hittade en klänning som jag skickade med i mitt paket, så hon slipper portot! Visst är jag en snäll storasyster? :)
Leveranstiden är 7-9 dagar, så vecka 22 borde vi ha allting här! :) Härligt! Ibland får man vara lite lat och den här gången var det billigare att vara lat än att behöva betala för att åka till en större stad för att sen där shoppa kläder till ej rabatterade priser! Nej, jag gjorde något väldigt smart ikväll och jag är nöjd.
Jag skickade efter en film också, Chocolat. Den är så himla underbar den filmen! Jag har bara sett den en gång och det var över ett år sen, men jag minns hur bra den var! Jag såg den när jag låg på KSS efter att ha opererat bort halsmandlarna.

Det blev som sagt lite smått och gott, bland annat nya shorts och ett par chinos!



Nu ska jag borsta tänderna, pensla naglarna med honungsoljan och sen är det sängen som gäller, och I Can Jump Puddles ska det även läsas lite i!
Godnatt och sov gott!

Vad gör ni om ni inte kan somna en kväll.. Ligger ni kvar och väntar på att somna, går ni upp och äter eller dricker någonting, sätter ni er vid datorn eller kanske ser ni en film?



Postat av: cicci

Mja jag vet inte riktigt, ska luncha med Carro i centrum. Sen på eftermiddagen ska jag nog bara ta det lugnt, vi får se. Ska till Göteborg på torsdag ska så ta igen mig lite innan dess å lägga mig tidigt å så =) Ska iof lägga mig tidigt idag också, är helt slut!

Vad ska du göra själv? =)

2008-05-13 @ 22:00:31
URL: http://utte.blogg.se/
Postat av: Cicci

Aha =) låter najs..

Vart jobbar du?

Själv har jag jobb på Coop forum, men jobbar inte för tillfället eftersom det är för mycket i skolan. Ska förhoppningsvis jobba i sommar =)

2008-05-13 @ 22:03:23
URL: http://utte.blogg.se/
Postat av: Rebecca (:

Jo det är sant :D Jag få testa det till helgen för då har jag inga planer än så länge! :D

Ohh, haha ;) jag som slänger sånt man får med i tidningar :O Eller det kanske var en present man fick när man började prenumerera? (:Ja bättre sent än aldrig, och nu kunde du tipsa mig också ;) haha :D

2008-05-13 @ 22:05:30
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: natalie

det gick jättebra! men får resultatet om 2 veckor :)

kram!

2008-05-13 @ 22:12:40
Postat av: Ehmaa

aaadå, skoldagen vart helt ok, var med min pojkvän och mina vänner sen. Vi körde rundor lite sen stack vi hem till en kompis och kollade tv och spelade buzz =) Aaa, jag tänkte fixa outfiten nu =) själv då?

2008-05-13 @ 23:04:20
URL: http://someoneunspecial.blogg.se/
Postat av: andeverythinginbetween - by carrie

åh, men ett par chinos är jag också ute efter! 600 kr för allt det var ju inte dåligt.

det är svårt att låta bli att shoppa när det finns så mycket fint ute nu och det känns så tråkigt att spara när man egentligen inte har något att spara till men det är ju bra att ha senare såklart :)

2008-05-13 @ 23:28:35
URL: http://carringer.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jätte snygga shorts ju :D

2008-05-14 @ 00:15:10
URL: http://glooria.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin