Paket på väg

Fick nyss mejl från Ellos om att mitt paket var på väg. Jag tänkte ''va, jag fick ju mitt paket för inte så länge sen'', men sen visade det sig vara ett påslakanset som jag fick gratis då beställde just då, nåt i den stilen var det i alla fall. Då kom jag på det, men jag blev allt lite skraj att jag hade beställt något som jag inte kom ihåg.

Kaffet kallnar, har precis sminkat klart mig och ska bara packa väska så är jag klar. Måste kila nu!
Ha en bra dag!

Postat av: Rebecca (:

Nja, sådär... det är ju innom handel så är ju itne så bra plus att jag inte fyllt 18 än... ;p haha, men det funkar (: tycker du att du får bra lön? (:



Hehe, okej vad kul med "fasta" tider (: mig kan dom ringa till lite när som helst ;p

2008-05-06 @ 08:55:06
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Postat av: Amelie

Jo, dagen har varit super. Har varit och shoppat samt besökt frisören så det kan inte bli så mycket bättre. Hur har du haft det sj?

Nej, jag gick ut gymnasiet förra året och har ni tagit ett år med lite jobb och så. Driver även ett eget företag.

Kram

2008-05-06 @ 16:20:40
URL: http://amelieandersson.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin