Slut för den här gången

Åh, vad jag kommer sakna att stå på scenen och att dansa! Ingen mer dans förrän i höst!
Dagens föreställningar gick jättebra, och idag var det inte lika stressigt eftersom jag bara hade baletten att hålla koll på. Det var varmare än igår och det var dåligt med luft, trångt och svettigt, men jag hörde knappt någon som klagade. Visst, det är klart man sa ''gud vad varmt det är'' men det var aldrig någon som sa något i stil med ''åh, jag dör, jag står inte ut här inne''. Bra att alla höll humöret på topp, och det var ju kul det vi gjorde! :) Längar till nästa års föreställning nu!

Kom ganska nyss hem. Det är tacos på g! Mums, det kommer sitta fint.

Här kommer lite bilder från dagen.





Lina åkte nyss hem. Vi har hunnit äta tacos och cornettostrutar! Jag har även visat Lina lite om blogg.se och det har varit en lugn och trevlig kväll.
Nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen, sen ska jag sikta in mig på naturen och engelskaboken.

Jessica skrev för ett tag sen och berättade att vi ska åka till Skara imorgon med programmet och se på någon teater. Det ska ju självklart bli roligt, men kunde vi inte ha fått veta det lite tidigare? Jag hade hört något om någon teater i Skara på Skara skolscen, men det var ett bra tag sen! Väldigt dåligt att ringa en i klassen på en söndagkväll och förvänta sig att den personen ska ringa runt till resten av klassen! Det är ju inte vårat jobb?
Jag hoppas alla kommer ihåg att vi även har genomgång för Power Point imorgon bitti, innan vi åker till Skara!

Vad ska ni göra resten av kvällen?

Postat av: Nadde

Att dansa är härligt. Vad var det för föreställning?

2008-05-11 @ 20:39:20
URL: http://glamourskvaller.blogspot.com
Postat av: Cecilia

Ja, det förstår jag! jag ska va noga med det framöver :P

jag har varit på min systers konfirmation idag. Vad har du gjort då? :)

2008-05-11 @ 20:55:10
URL: http://ceciliakallin.blogg.se/
Postat av: andeverythinginbetween - by carrie

haha okej, samma här egentligen. bara några enstaka program jag följer.



jo men det är klart. känner likadant varje gång efter ett framträdande. men det kommer säkert fler chanser :)

2008-05-11 @ 21:16:48
URL: http://carringer.blogg.se/
Postat av: Rebecca (:

Vad kul! :D Då är det mycket dans för dig (: Hur gick föreställningarna då? Bra hoppas jag :)

2008-05-11 @ 21:43:05
URL: http://rebeccalundgren.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin