Stockholm street style

Jag läste på Unnis bilddagboken för några dagar sen att hon blivit plåtad av Stockholm Street Style, tror det var så iallafall. Och nu idag så såg jag en blogg som hade lagt ut en bild från just Stockholm Street Style, och jag tycker jag skymtar Unni i mitten! Nån mer som känner Unni som kan identifiera henne? :)



Postat av: Mathilda

haha usch då ;D ja jag köpte nya leggins, strumpor, deo, hårspray och brun utan sol :D

2008-05-03 @ 21:41:40
URL: http://gronkvist.blogg.se/
Postat av: malinda

Hihi :) Jag såg att du undrade om jag visste vad hon hette, tyvärr vet jag inte det! Men det hade varit grymt roligt om det var din kompis! Lycka till med din urtjusiga blogg! Kram

2008-05-03 @ 22:22:25
URL: http://sockerchock.devote.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin