Stress-eftermiddag avslutad

Sitter här och pustar ut, väntar på att få tillbaka krafterna. Ända sen skolan slutade nere på teaterstudion så har det varit stressigt! Jag åkte hem, åt lite snabbt och bytte om, packade väskan och åkte ner till fotografering! Det var fullt av föräldrar, kostymer, svettiga människor som sprang runt och alldeles för lite syre! Först var det fotografering för baletten, och vi är sjömän! Sen var man tvungen att snabbt byta om och förvandlas till en jazztiger, och så fotografering igen!
Åkte hem tillsammans med Tove. Vi mötte mamma som hade handlat. Jag bytte om snabbt för att sen åka en sväng till gamla Prix som stänger imorgon. De har utförsäljning på godiset, så det kostar 50% av 4,90/hg! Jag köpte mig en del, men allt ska inte ta slut ikväll!



Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen. Jag behöver städa upp lite på mitt rum, men det är ingen brådska med det. Nu ska jag få tillbaka krafterna först och gotta mig lite!

Här kommer lite bilder från vår härliga, soliga rast!




Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin