Udda kan vara bra

image92

För ett år sen så var jag på en shoppingtur i Skövde och hittade ett ganska udda armband på Gina Tricot. Jag tänkte först ''det är inte konstigt att dom har rea på det där armbandet'', men jag kunde ändå inte lämna det där när det var så billigt, så jag köpte det iallafall! Sen har det bara legat och tagit plats i en låda, tills idag! Jag kollade lite i lådan och fick syn på det och det matchade jättebra till jeanstyg! Så det armbandet kommer användas flitigt nu! :)

Postat av: Anonym

åh, vi älskar det där när man flera år senare matchar ihop två udda grejer till en perfekt enhet. jag har massor av grejer som väntar i lådor och skåp på en partner!

2008-05-01 @ 22:16:53
URL: http://blommaland.blogspot.com
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin