Uppdatering inte långt efter

Unni loggade precis in när jag hade laddat upp mitt förra inlägg, så jag skickade bilden och frågade om det var hon på bilden. Icke sa Nicke, det var det inte. Hon hade visst blivit plåtad av Veckorevyns streetstyle, så jag hade fattat fel.

Jag funderar över vad jag ska göra av min kväll. Fick sms från Emil om att åka hem till honom, men han är inte hemma än på ett tag, så jag vet inte. Frågade om det var nån hemma hos honom, men fick inget svar så det återstår att se. Annars blir det väl ta det lugnt resten av kvällen, fast det är ju inte så lång tid kvar innan sängen börjar locka!

Funderar på ett varmt bad.. Det blir nog så!

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin