Veckorevyn

Var och handlade med mamma för en stund sen. Jag var ju så sugen på ägg i morses, så vi åkte och handlade! Mamma var snäll och la ut pengar (eftersom jag inte tog med plånboken) till en pocket och Veckorevyn, men pengar får hon imorgon! :)
Pocketboken heter Jag går bara ut en stund, av Isobel Hadley-Kamptz. Den verkade bra, i alla fall det lilla som stod på baksidan och den kostade bara 20:- så det var ju ett kap!
Veckorevyn köpte jag mest för att se ifall Unni var med i deras street style, men jag kommer ju inte flyga i taket och gråta floder om hon inte är med i tidningen!
Och Lokan var god för er som undrar! :) Den är redan slut, och naturgodiset också!

Nu ska jag ta hand om disken, plocka undan lite på mitt rum och sen blir det nog att mysa på balkongen tills jag ska sova!
Så, om jag inte skriver mer, godnatt!

Postat av: marre

ne eller asså det är inte det riktiga projektarbetet det är ett slags miniprojektarbete eller vad man ska säga:)

tack:)

2008-05-05 @ 20:17:33
URL: http://marrree.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin