22 poäng, lätt som en plätt!

Jag ska inte tjata alldeles för mycket om sidor där ni kan bli medlemar, för jag vet själv hur jobbigt jag tycker det är, men jag måste bara få nämna att jag skrapade ihop hela 22 poäng bara idag på click-annonser på GratisBio!
Blir ni medlemar får ni 50 poäng om ni går in här, men om ni vill så kan ni även få 25 poäng extra om ni går in här. (Eller om ni går in på www.gratisbio.se och skriver Lolovovisosa som värvare.) Då får ni 75 poäng att börja med, och när ni har samlat ihop 400 poäng genom olika click-annonser, när ni har handlat från olika sidor osv. så kan ni byta era poäng mot biobiljetter. Kommer ni senare upp i 1000 poäng eller mer så kan ni byta poängen mot presentkort på bland annat H&M, Siba, Bokia, Guldfynd och många fler butiker!

Tips på sidor där jag har samlat poäng och där även ni kan samla poäng är:
Det är inte alla dagar det finns så många click-annoser ute, så jag tycker ni ska passa på medan ni kan få lättförtjänta poäng! :)

Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin