Det är något med fil och flingor

Hej!

Kom hem för en stund sen. Har varit på stan, det blev en kort fika men mycket prat med min kära Matilda! Det var ett tag sen vi sågs, men huvudsaken är inte att man ses varje vecka, utan att man tar vara på tillfällen då man ses och inte släpper kontakten bara för man inte ses på en månad.. Nu minns jag ej när vi sågs senast, men det spelar inte så stor roll. Det var i alla fall jättemysigt, och det som är bra med att ses mer sällan är att man har alltid en massa att ta igen, alltid en massa att prata om! :) Och vi fick mycket sagt idag!
Något som också är bra när jag har träffat någon är att jag får en sån energi till mycket annat. Det är som en koffeinkick fast mycket större när jag har träffat någon jag tycker mycket om. Jag blir så himla pigg, glad, sprudlig och idag gick en del av energin till att diska, koka te till min syster och mig och bara vara en bra storasyster - en riktigt trevlig sådan. Nu har jag lite energi kvar som jag ska ha till träningen som är senare ikväll.

Just nu sitter jag och fyller på med lite annat energi också - yoghurt och flingor. Först kände jag för yoghurt, men det kan man ju inte BARA äta innan ett pass, så jag fyllde ut skålen med flingor, men det blev ingen vidare blandning.. Det är något med kombinationen flingor och sött som inte alls går hem hos mig! Tacka vet jag den sura filen och flingorna, det är mumsfilibabba!
Vad tycker ni? Vad blandar ni helst era flingor i? Fil, yoghurt, mjölk?


Nej, vet ni vad jag känner för? Att sätta mig med en bok.. En Sabrina! Kanske hinner läsa ut den innan träningen? Det är också något som annars tar mig mycket energi, för jag har svårt att slå mig ner och slappna av med en bok när jag kan tänka på så mycket annat att göra.. Vid datorn kan jag slappna av, och fråga mig inte varför.. Det är ju knasigt! Här matas man med media, alla vänner skriver på msn även fast man är ''inte vid datorn'', fast då måste man ju inte svara.. :) Och så känner jag ibland pressen att kolla på alla bilder på bilddagboken och svara på era kommentarer.. Det är kul att få dom, men ibland blir jag stressad att jag måste svara direkt, känner att jag är skyldig er det! Men nu ska jag slappna av, äntligen, och läsa så länge jag kan, fast jag vill inte få ett träningspass på väg ner till träningen, om ni fattar vad jag menar?
Nej, nu ska jag härifrån! Jag slutar visst aldrig skriva idag.. Se vad en kompis kan ge mig för energi! :)

Postat av: SANAZ

Heej! Du var med i min förra tävling så jag tänkte även tipsa om denna som precis startades, denna gången är det en accessoar från Burbery så kika gärna in! :)



Blandar flingor med mjölk och musli me fil o maaassa russin :)

Kramar

2008-11-17 @ 19:33:45
URL: http://sanaz.blogg.se/
Postat av: Louize

Heje, jo det är bra med mig ! Ja, gud det var det verkligen, fika låter passande. Åker förmodligen iväg en vecka på torsdag, så efter den 27e kanske ? om du inte har tid imorrn ? :)jag är i mariestad vid tolv tiden isfl, bara messa om du har tid. hur är det med dej själv ?

Det går helt okej med bloggen, känner att vi kört fast lite, men ska snart ta nya tag :)

2008-11-17 @ 19:36:26
URL: http://louizeleijon.blogg.se/
Postat av: Debbie

Jag vill ha mjölk till flingor, men däremot fil till musli :D

2008-11-17 @ 19:37:53
URL: http://dendardebbie.blogg.se/
Postat av: LIFE BY Marielle

Allt går bra :) varesig det gäller mjölk fil eller yoghurt!



Tillbaka från min bloggpaus =)

Ja det är klart, när man väl åker till theus är det roligare att då kunna köpa massor från de kedjerna som ej finns här. PUSS

2008-11-17 @ 19:50:38
URL: http://mariellem.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin