Exakt fyra månader idag

Godmorgon!

Jag kom nyss in från en promenad i regnet. Det regnar inte så farligt, men lite duggade det allt. Skönt att vara inne i alla fall, och nu är nästa köket för jag behöver frukost! :)

Idag har jag inte mycket planerat. Jag ska se Desperate Housewifes 13.45 på femman, jag har dans ikväll och efter dansen ska jag med Louise hem, annars inget planerat. Skönt att ta dagen som den kommer ibland.

Jag bara måste påpeka att det är exakt fyra månader kvar till min artonsårsdag idag! Gud vad jag tjatar om min artonårsdag, men vem längtar inte efter att få bli vuxen? :) Äh, ni får väl låta bli att läsa om det blir jobbigt! :)

Köket nästa!


Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin