Gårdagen

Igår var jag alltså hemma och sjuk. Har inte haft så mycket feber, varken igår eller idag.. Men jag har så sjukt ont i halsen. Idag är det faktiskt värre. Kunde knappt svälja värktabletterna i morses! Det var läskigt! Känns lite som när jag precis hade opererat bort halsmandlarna (25/1-07). Då kunde jag knappt svälja, levde en vecka på yoghurt, rån och vatten.. Inte riktigt samma smärta nu, men nära på..
I alla fall. Igår låg jag mest i soffan och såg på film/tv och myste bäst jag kunde med te och vid lunch kom mamma hem med värktabletter, halstabletter och några tabletter som också var halstabletter, men någon ny sort som bedövade halsen.. Och tungan! Kändes jättekonstigt och man skulle bara ta tre/dygn, men dom fungerade vilket var det viktigaste!






Men det blev inte bara tv och filmer, plockade även fram lite gamla tidningar och kataloger som jag bläddrade igenom.

Postat av: Mimmi

Pratar du om Strepsils? :| Dom tabletterna bedövade hela käften på mig! Asäckligt :S

Men, när man har plockat bort halsmandlarna ska man väl inte få mera ont i halsen? Eller..? :P



Jaa, jag är typ alltid sjuk, vet inte riktigt varför :P

2008-11-27 @ 20:41:28
URL: http://lifeofmimmi.blogg.se/
Att tänka på innan du kommenterar i min blogg.
Jag godkänner inte inlägg om reklam eller liknande i min blogg.
Kommentarer som jag anser stötande mot mig eller någon annan tas bort.



Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



Gratis5.se






bloglovin